Menj le minden nap hídba és nyolc fantasztikus dolog fog történni veled!

Akt.:
Illusztráció
Illusztráció - © Fotó: awesometips.pw
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Ovi és általános iskola óta ismerjük ezt az egyszerű, de rendkívül hathatós gyakorlatot, amely szerves része a testnevelés óráknak, mégpedig nem véletlenül. Elég naponta néhány perc, és a siker nem marad el.

1. Búcsút inthetsz a hátfájdalomnak! Az ülőmunkát végzőknek mindenképp ajánljuk. Erősíti a hátizmokat, javítja a tartást, a gerincünk rendkívül hálás lesz.

2. A térdek új életre kelnek. Ellentétben más gyakorlatokkal a híd kifejezetten kíméletes a térdek számára, hisz minimális nyomást gyakorol rájuk, de mégis megtornáztatja őket, közben pedig erősíti a feneket és a combizmokat.

3. Szeretnél futni, de nem bírod az iramot? A hídemeléssel javíthatsz a kondíciódon: a talpakat és a combizmokat könnyen felkészítheted a marathoni bevetésre.

4. Magasabbnak tűnhetsz! Na persze megnőni ettől még nem fogsz, de nagyban javítja a testtartásodat, amivel sokat korrigálhatsz a megjelenéseden. A híd ugyanis nem hagyja ellustulni az izmokat, így tested nem fog meggörbülni.

5. A kedvesed tuti meg fogja köszönni! Ki ne szeretné ugyanis a kerek, formás popsikat? A hídemeléssel egyenes út vezet a tökéletes fenékig.

6. Végre jöhetnek a szűk farmerek! Mert ezek után lesz önbizalmad megmutatni, hogy mit értél el a kitartó tornával.

7. Ha egyszer belejöttél, többé nem lesz kedved abbahagyni: amikor a feneked és a lábad formába lendül, a többi gyakorlat már nem is tűnik már annyira nehéznek. Hála egy egyszerű gyakorlatnak, máris megszeretted a sportolást!

8. Nem kell félned többé az aprócska fürdőruháktól! 😉








hirdetés