Megkérdeztük: Szokott-e reklamálni, ha elégedetlen a termékkel?

Szokott-e reklamálni, ha elégedetlen a termékkel?
Szokott-e reklamálni, ha elégedetlen a termékkel? - © Fotó: Molnár Péter
Debrecen – Hibás termék vásárlása esetén lehetőségünk van megreklamálni a terméket az értékesítőnél. Olvasóinkat arról kérdeztük, vajon ők éltek-e már ezzel.

Takács Erika minden esetben visszaviszi a terméket az üzletbe, ha azt hibásnak találja. Mint mondta, eddig még soha nem fordult vele elő, hogy nem vették át tőle.

– Nem igazán szoktam reklamálni, ha néhány száz forintról van szó, akkor semmiképp. Egy apróság is lehet bosszantó, de nem ér annyit, hogy veszekedjen miatta az ember – vélekedett Kozák Dávid.

– Egyszer vásároltam egy fülhallgatót, ami nem működött. Visszavittem a boltba, ahol azt mondták, az én hibámból romlott el. Addig reklamáltam, míg visszaküldték a gyártóhoz, és kiderült, gyári hibás, végül pedig kicserélték – válaszolta Vári Gréta.

Rácz Márk szerint a termék árától is függ, hogy megéri-e visszavinni azt a boltba, ha hibás. Megjegyezte, ha kis értékről van szó, nem reklamál.

Hegedűs Fannynak ezidáig semmivel nem akadt gondja, ezért még soha nem kellett reklamálnia.​

– Többször előfordult már, hogy reklamálnom kellett a nem megfelelő minőség miatt. Mindig visszamentem az üzletbe, ahol vásároltam, és vagy visszaadták a pénzt, vagy levásárolhattam a termék értékét – fogalmazott Orosz Péter.

HBN | Fotók : Molnár Péter








hirdetés