Legyen önnek is malaca! Felhívás keringőre…

Budapest – A kiváló minőségű sertéshús fogyasztását ösztönzi az Agrármarketing Centrum.

Két kiskereskedelmi áruházlánc, valamint két vidéki húsbolt hálózat üzleteiben kóstolhatnak kiváló minőségű sertéshúsokat a vásárlók április 11-29. között.

Tudatos időzítés

A Földművelésügyi Minisztérium és az Agrármarketing Centrum szervezésében megvalósuló kampány elsődleges célja, hogy elősegítse a jó minőségű termékek választását, valamint felhívja a figyelmet a sertéshús szerepére a táplálkozásban. A húsvéti ünnepkör elmaradhatatlan, tradicionális étele a füstölt sonka, amelyből az éves mennyiség mintegy 30 százalékát ebben az időszakban fogyasztják. Nem véletlen, hogy erre az időszakra időzítette sertéshús fogyasztást ösztönöző kampányát az Agrármarketing Centrum, amely a Földművelésügyi Minisztérium támogatásával és a Vágóállat és Hús Terméktanács szakmai együttműködésével valósul meg.

Országszerte

A kampány ideje alatt összesen 64 budapesti és vidéki üzletben kóstolhatnak minőségi sertéshús termékeket a vásárlók. A promóciós időszakban a vásárlók nem csak megízlelhetik a húskészítményeket, de tájékozódhatnak a sertéshús egészségre gyakorolt hatásairól is. Az akció elsődleges célja, hogy felhívja a figyelmet a jó minőségű termékek fogyasztására, ugyanakkor fontos szempont a sertéságazat munkahelymegtartó erejének elősegítése. A kormány 2012-ben elfogadott sertésstratégiájának eredményeként a korábbi évek súlyos válságát követően növekedési pályára állt az ágazat.

HBN