Kilencvenezer digitális tojáscsata

A kék és a piros tojás volt a legnépszerűbb
A kék és a piros tojás volt a legnépszerűbb - © Fotó: Noguchi
Budapest – Öt országban több százezren próbálták ki a Viber húsvéti interaktív tojáscsatáját.

Magyarországon több mint 90 ezer összecsapásban vettek részt a hazai felhasználók által feldíszített virtuális húsvéti tojások. Míg a régióban a digitális piros tojás volt az egyértelmű favorit, a magyarok a kék színű húsvéti tojásokat részesítették előnyben.

Személyre szabottan

Az idén húsvétkor valódi közösségi élményben lehetett részük azoknak, akik a Viber legújabb innovatív játéka segítségével mérték össze kreativitásukat barátaikkal és szeretteikkel. A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazásában egy csevegőrobottal bárki megalkothatta személyre szabott, ünnepi díszbe öltözött húsvéti tojását, amit aztán egy interaktív tojáscsatában mérhetett össze ismerőseiével. A virtuális párbajok eredményéről a csevegőrobot azonnal értesítette a játékosokat, akik ráadásul egy tavaszi matricacsomagot is kaptak ajándékba.

A húsvéti ünnep alatt a magyar, bolgár, szerb, horvát és görög Viber-felhasználók készíthették el személyre szóló virtuális húsvéti tojásaikat az üzenetküldő alkalmazás segítségével. A régió játékosaihoz hasonlóan a magyarok is legtöbbször Lolát, a piros szíven pihenő Viber-figurát használták fel díszítő matricaként a már kifestett digitális tojásukra, akit népszerűségben Eve, a vidám párduclány követett.

Kék és piros

A régió többi országának játékosaival ellentétben a hazai felhasználók a kék színű tojásokat részesítettek előnyben, amiből több mint 29 ezer készült a Viber festőműhelyében. A régiós favoritnak számító piros tojást Magyarországon 28 ezerszer választották, így ez lett a második legnépszerűbb szín itthon. A legkevesebbszer (6600 alkalommal) narancssárga színű tojást választottak a magyar felhasználók, de közel háromezerszer festetlen digitális tojással vonultak húsvéti tojáscsatába a userek.

ÉKN








hirdetés