2017.08.07. 10:59
A tévé alkonya
<em>Az utóbbi időben azt figyeltem meg, hogy egyre gyakrabban eltérnek az internetes videótartalmak lejátszása előtt látható reklámok a tévében futóktól. A világhálósak általában sokkal érdekesebbek, jobbak</em>. Orosz Csaba írása.
Az utóbbi időben azt figyeltem meg, hogy egyre gyakrabban eltérnek az internetes videótartalmak lejátszása előtt látható reklámok a tévében futóktól. A világhálósak általában sokkal érdekesebbek, jobbak. Orosz Csaba írása.
Amikor a tévében egy-egy műsor közben elindul a reklámblokk, szinte azonnal a távirányító után nyúlok, mert amit látok, nem köt le. Sőt, az az érzésem szokott támadni, hogy az ott futó hirdetések többsége lebutított, mintha értelmi fogyatékosokhoz szólna, és a készítők csak arra alapoznának, hogy ha hónapokig nyomják ugyanazt, akkor előbb-utóbb majd csak megjegyzik.
Az internet népének, a fiatalabbaknak így már nem lehet értékesíteni. A minap egy zene lejátszása előtt például egy olyan vécécsésze reklámját néztem végig, amelynek nincs pereme, így a baktériumok nem tudnak ott megtelepedni. A tévés 15-20 másodperces filmecskékhez képest ez talán 1 percig is eltartott, ennek ellenére nem kattintottam a hirdetés átugrása feliratra. Kíváncsivá tett, mit is akarnak eladni.
A jelek szerint hiába szaporodnak a tévécsatornák, és hiába igyekeznek egyre inkább egy-egy téma köré szerveződni, az idő vasfoga kikezdte ezt a műfajt.