Helyi közélet

2017.08.07. 10:59

A tévé alkonya

<em>Az utóbbi időben azt figyeltem meg, hogy egyre gyakrabban eltérnek az internetes videótartalmak lejátszása előtt látható reklámok a tévében futóktól. A világhálósak általában sokkal érdekesebbek, jobbak</em>. Orosz Csaba írása.

Az utóbbi időben azt figyeltem meg, hogy egyre gyakrabban eltérnek az internetes videótartalmak lejátszása előtt látható reklámok a tévében futóktól. A világhálósak általában sokkal érdekesebbek, jobbak. Orosz Csaba írása.

Amikor a tévében egy-egy műsor közben elindul a reklámblokk, szinte azonnal a távirányító után nyúlok, mert amit látok, nem köt le. Sőt, az az érzésem szokott támadni, hogy az ott futó hirdetések többsége lebutított, mintha értelmi fogyatékosokhoz szólna, és a készítők csak arra alapoznának, hogy ha hónapokig nyomják ugyanazt, akkor előbb-utóbb majd csak megjegyzik.

Az internet népének, a fiatalabbaknak így már nem lehet értékesíteni. A minap egy zene lejátszása előtt például egy olyan vécé­csésze reklámját néztem végig, amelynek nincs pereme, így a baktériumok nem tudnak ott megtelepedni. A tévés 15-20 másodperces filmecskékhez képest ez talán 1 percig is eltartott, ennek ellenére nem kattintottam a hirdetés átugrása feliratra. Kíváncsivá tett, mit is akarnak eladni.

A jelek szerint hiába szaporodnak a tévécsatornák, és hiába igyekeznek egyre inkább egy-egy téma köré szerveződni, az idő vasfoga kikezdte ezt a műfajt.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!

Rovatunkból ajánljuk

További hírek a témában