Bulvár, celeb

2017.02.06. 10:31

A 2017-es Super Bowl legütősebb reklámai

USA - A Super Bowl hihetetlen népszerűségnek örvend az Egyesült Államokban, szinte már nemzeti ünnepnek számít. Több mint 100 millió embert ültet a képernyők elé, tradicionálisan a év legnézettebb sporteseménye, nem csoda hát, hogy a legnagyobb márkák is igyekeznek ütős hirdetést építeni köré. Persze az sem árt, ha egy-egy híres ember a nevét és az arcát adja a reklámhoz. 

USA - A Super Bowl hihetetlen népszerűségnek örvend az Egyesült Államokban, szinte már nemzeti ünnepnek számít. Több mint 100 millió embert ültet a képernyők elé, tradicionálisan a év legnézettebb sporteseménye, nem csoda hát, hogy a legnagyobb márkák is igyekeznek ütős hirdetést építeni köré. Persze az sem árt, ha egy-egy híres ember a nevét és az arcát adja a reklámhoz. 

A Super Bowl a reklámcégeknek is óriási biznisz, nem kevés pénzt áldoznak arra, hogy a mérkőzés alatt hirdessenek. 1967-ben, az első Super Bowlnál 42 000 dollárba került egy félperces reklámszpot, 1994-ben viszont már több mint 1 millió dollárt kértek érte. Az idén 5 millió dollárt (1 milliárd 400 millió forintot) kérnek el 30 másodpercért. Egyetlen egy másodperc 46 millió forint.

Audi


Buick, Starring Cammel és Miranda Kerrel a főszerepben


T-Mobile, Justin Bieber és Terrell Owens szereplésével


Glon cleaner s, a főszerepben pedig Jeffrey Tambor és Rob Gronkowski


Ford


Skittles


Mr. Clean


Wix, Gal Gadot és Jason Statham szereplésével


A Kia és Melissa McCarthy


Lexus


A New England Patriots 25 pontos hátrányból fordítva minden idők első hosszabbítással zárult Super Bowlján 34-28-ra legyőzte az Atlanta Falcons együttesét a profi amerikaifutball-liga (NFL) vasárnapi nagydöntőjében.

Ezek is érdekelhetik

Hírlevél feliratkozás
Ne maradjon le a haon.hu legfontosabb híreiről! Adja meg a nevét és az e-mail-címét, és mi naponta elküldjük Önnek a legfontosabb híreinket!