Hoppon maradtak, mert a légitársaság túl sok jegyet adott el

Akt.:
A kép illusztráció
A kép illusztráció - © Fotó: Derencsényi István, archív
Debrecen – Az igazgató szerint bevett gyakorlat, hogy a legnépszerűbb járatokon túlfoglalás történik.

– A légiközlekedésben szokásos gyakorlatnak és a vonatkozó fogyasztóvédelmi előírásoknak megfelelően a Wizz Air legnépszerűbb útvonalain lehetséges kis mértékű túlfoglalás annak érdekében, hogy a lehető legtöbben tudjanak utazni akkor is, ha egyes utasok nem jelennek meg. Abban a rendkívül ritkán előforduló esetben, amikor minden utas megjelenik, egyes utasoknak későbbi járatra kell átfoglalniuk jegyeiket. Ez történt szeptember 27-én, szerdán a társaság W6 7899 számú Debrecen-Tel Aviv járatán is – nyilatkozta a Naplónak eljuttatott közleményben Tamás László, a Debreceni Airport járatfejlesztési igazgatója annak kapcsán, hogy egy cívisvárosi házaspár annak ellenére nem tudott elrepülni Izraelbe, hogy érvényes jegyekkel rendelkeztek.

A történtekkel kapcsolatban a légitársaság hivatalos állásfoglalásában kitért a kárpótlásra is. – A vonatkozó jogszabályoknak és a légitársaság szabályzatának megfelelően az érintett utasainkat a helyszínen tájékoztatták a lehetőségekről: átfoglalhatják jegyüket egy későbbi járatra, teljes visszatérítést igényelhetnek, vagy a foglalás összegének 120%-át kérhetik WIZZ számlájukra történő jóváírás formájában. A Wizz Air őszintén elnézést kér minden érintett utastól az esetleges kellemetlenségért – zárul a kommüniké.

A járatfejlesztési igazgató hozzátette, a Debrecen Airport is elkötelezett, hogy minden légi utasát maximális komforton kiszolgálja, illetve figyelembe véve a légitársaságok szabályait és lehetőségeit, a legjobb utazási élményeket nyújtsa valamennyi induló és érkező utasának.

NE



További hírek a Magyarország kategóriából

Sporthírek