Helyettes államtitkár: jelentősen csökkennek a pedagógusok adminisztrációs terhei

Pécs – Jelentős csökkennek az önértékelési és tanfelügyeleti folyamatokban a pedagógusok adminisztrációs terhei – hangsúlyozta az Emberi Erőforrások Minisztériuma (Emmi) köznevelési intézményrendszer fejlesztéséért felelős helyettes államtitkára szerdán Pécsett, újságírók előtt.

Pölöskei Gáborné az Országjárás az oktatásról programsorozat pécsi fórumát követően jelezte, a miniszteri döntéssel csökkent a tanfelügyeletek, illetve a minősítések száma is.

Kitért arra is: “tovább folytatódik a párbeszéd a pedagógusok és az oktatási tárca között, aminek célja, hogy rendszerbe tudjuk foglalni a tanárok problémafelvetéseit”.

A helyettes államtitkár közölte, ezek között szerepeltek a Klebelsberg Intézményfenntartó Központot (Klik) érintő, a működéssel és fenntartással kapcsolatos kérdések, valamint szó volt a pedagógusok minősítő- és felügyeleti rendszeréről is.

A pécsi fórumon részt vevő pedagógusok hozzáállását konstruktívnak nevezte, hozzátéve, hogy a február 9-ére összehívott köznevelési kerekasztal adja meg az alapot a közoktatást érintő további döntések meghozatalához.

– MTI –








hirdetés