Győrben is sütik az okoscipókat

Akt.:
Tavaly léptek piacra a Vitajó cipó változataival. További piacbővítésről tárgyalnak
Tavaly léptek piacra a Vitajó cipó változataival. További piacbővítésről tárgyalnak - © Fotó: Kovács Péter
Magyarország – Tovább bővült a Vitajó cipók piaca, újabb 140 településen kerülhet a boltok polcára az okos élelmiszer.

– A Smart Food (Okos Élelmiszer) kutatási program keretében a Hajdúsági Sütödék-csoporthoz köthető cégek az elmúlt 17 évben több tudományosan igazoltan kedvező élettani hatású sütő- és édesipari brandet fejlesztettek ki.

– Tavaly léptünk piacra első márkánk, a Vitajó cipó változataival, amelyeknek az elmúlt egy évben fogyasztói áron számolva több mint 400 millió forintos piaca épült ki, döntő részt a kelet-magyarországi régióban – tájékoztatta lapunkat Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője. Hozzátette: a termékek hazai és nemzetközi piaci elterjesztésére a Hajdúsági Sütödék-csoport speciális termelői-piaci franchise rendszert dolgozott ki az elmúlt évben.

– Ennek első szereplője Magyarországon a COOP Győr Zrt. – mondta a vezérigazgató. Beszélt arról is, hogy a megállapodás értelmében Győr-Moson-Sopron és Jász-Nagykun-Szolnok megye jelentős részén, valamint Komárom és Fejér megyében, csaknem 140 településre kapott területi kizárólagosságot az új partner.

Szakács Tamás elárulta, társaságuk idehaza és külföldön is több céggel tárgyal e kuriózumnak számító termelői-piaci franchise-rendszer bővítéséről.

HBN