Duplán értékesített a beléptetőrendszer

Nem minden drukker jutott be gond nélkül
Nem minden drukker jutott be gond nélkül - © Fotó: Derencsényi István
Debrecen – Adat-rendszerezési hiba okozta a beléptetési problémákat.

Noha a Bajnokok Ligája-selejtező mérkőzés eredménye gyógyírt jelenthetett, 62 szurkoló szájában maradhatott némi keserű íz a Loki kedd esti összecsapása után. Nem elsősorban az elpuskázott helyzetek, hanem a stadionba történő beléptetés okán.

Történt ugyanis, hogy voltak olyan szurkolók, akik a kedden online vásárolt, C szektorba szóló jegyükkel nem jutottak be a stadionba. Amikor a beléptetőkapu leolvasta a jegyet, azt írta ki, hogy „Ön már bent tartózkodik”. Ezután az alkalmazottak, hogy „megnézzék, valóban bent tartózkodik-e” a szurkoló, elkérték a jegyet – tapasztalta a helyszínen tartózkodó munkatársunk. Így derült ki, hogy már más valaki ül a széken. Az egyébként segítőkész rendezők a malőr miatt sörmeghívással kértek elnézést és új jeggyel is szolgáltak – a túloldali szögletzászlóhoz. Az már csak adalék, hogy azt sem minden esetben ismerte fel a beléptetőrendszer.

Az eset miatt megkerestük a Nagyerdei Stadion marketingigazgatóját. Krecz Tibor azt írta, adat-rendszerezési hibából fakadóan rövid időre különvált a jegypénztári és a webes értékesítés kedden, ezért fordultak elő dupla értékesítések. Amint észlelték a hibát, leállították jegypénztárakat és a webet, hogy szinkronba hozzák a foglalásokat.

– A dupla helyekre érkezőket a belépőkapuknál vártuk. Mindenkinek a Silver VIP Déli szektorban biztosítottunk helyet. A szurkolók nagyon megértőek és együttműködőek voltak. Elnézést kérünk a hibánkért! A legfájdalmasabban a C szektor szurkolóit érintette az eset, mert nekik át kellett menniük a másik oldalra. 62 nézőt érintett az eset. Eddig nem történt hiba, tanulunk ebből az esetből – zárta válaszát.

HBN