Dühös vagy mert átvertek?

Dühös vagy mert átvertek?
Debreceni fogyasztóvédők ingyenesen segítenek hogy zökkenőmentesen megoldd a problémád. Küldd el telefonszámod nekik (info@fogyasztovedok.hu), visszahívnak.

A GVTI fogyasztóvédők célja az, hogy segítsék a tudatos döntéshozást, és a panaszok rendezését. Sikeresebb a panaszkezelés, ha a fogyasztók tisztában vannak az adott bonyodalom jogszabályi hátterével és szakszerűen megfogalmazott levéllel fordulnak a szolgáltatók felé. Ezeknek a jogoknak a megismerésében és panaszlevél megírásában segít teljesen díjmentesen, a Debrecenben is működő, – a Gazdasági Versenyhivatal megbízásából, vele együttműködésben dolgozó, – Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda, amely a Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara épületében található, a Vörösmarty utca 13. II. em., 203. szám alatt.

 „A tanácsadó irodáinkban mindig a megoldásra fókuszálunk. A jogszabályi háttér nagy segítség, hogy objektíven tudjuk látni a problémákat. Ez azért is fontos, mert a panaszok gyakori érzelmi túlfűtöttségét le kell fordítanunk és a tényeket kell szembeállítani egymással ahhoz, hogy valóban használható javaslatot fogalmazzunk meg. Ez a sikerünk titka.” – mondta el dr. Kogyilla Tímea, a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda koordinátora.

Szakterületeik: megtévesztő reklámok, szavatosság és jótállás, üdülési jog, termékbemutatók, közüzemi szolgáltatások, internetes vásárlások, jelentős piaci erővel való visszaélés, utazási szerződések, légi utasok jogai, üzletfelek megtévesztése.

Kérdéseivel forduljon a Gazdasági Versenyügyi Tanácsadó Iroda munkatársaihoz, akik díjmentesen segítenek személyesen, telefonon vagy online a fogyasztóvédelmi és versenyjogi problémák kezelésében:

Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty utca 13. II. em., 203. (a Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara épületében) E-mail: debrecen@versenyugyi-tanacsadoiroda.hu, Tel: +36 52 500 731

Ügyfélfogadási idő: H, Sz: 12:30 – 16:30, K, Cs, P: 9:00 – 13:00. www.fogyasztovedok.hu








hirdetés