Díjnyertes ötletelő az egyetemen

Sági Johanna
Sági Johanna - © Fotó: unideb.hu
Debrecen – A Debreceni Egyetem hallgatója, Sági Johanna hozta el a második díjat egy internetes webáruház ötletversenyéről.

Tavaly ősszel hirdetett pályázatot egyetemi és főiskolai hallgatók számára a ShopAlike.hu. A versenyzőknek a webáruház marketingkommunikációs stratégiáját kellett elkészíteniük esszé vagy prezentáció formájában, amit később az oldalt működtető cég marketingszakemberei értékeltek. Legnagyobb számban debreceni és fővárosi hallgatóktól érkeztek pályázatok, de pécsi, szegedi, zalaegerszegi és más vidéki intézményekből is indultak a versenyen.

Előkelőbb helyen végeztek a jól strukturált, részletesen kidolgozott pályázatok, de a tartalomra vonatkozóan nem volt különösebb megkötés, így akár egy-egy kreatív, egyedi ötlettel is fel lehetett hívni a zsűri figyelmét. A versenyen a legjobb három pályázatot díjazták. Az első és harmadik helyen a Budapesti Műszaki Egyetem hallgatói végeztek, a második helyet a Debreceni Egyetem nemzetközi gazdálkodás szakos hallgatója, Sági Johanna érdemelte ki.

– Körülbelül másfél hétig, készültem a versenyre úgy, hogy majdnem minden este dolgoztam, kutattam pár órát. Az egyetemen tanult modelleket használtam fel, de leginkább a marketing gyakornokként szerzett munkatapasztalat segített – nyilatkozott Sági Johanna. Hozzátette: féltem, hogy profi piackutatás nélkül talán nem tudom pontosan meghatározni a célcsoportot vagy azt, hogy mennyire ismert a márka, de végül sikerült elérni a célomat. A formát tekintve a letisztultság és a strukturáltság volt az elsődleges szempont, a tartalomnál pedig fontos volt az, hogy minél átfogóbban sorra tudjam venni a pályázat szempontjából releváns marketingcsatornákat.

– Debreceni Egyetem –








hirdetés