Debreceni vállalkozások így lehetnek sikeresek a Google keresőben

Akt.:
Debreceni vállalkozások így lehetnek sikeresek a Google keresőben
Egy debreceni vállalkozás könnyen sikeressé válhat a keresőben, a helyi keresőoptimalizálás technikája segítségével. Evenich András a kulcsszo.hu alapítója közvetlen tippekkel szolgál a debreceni vállalkozásokkal kapcsolatban.

Google Cégem

A Google Cégem szolgáltatása a helyi keresőoptimalizálás központi eszköze. A Google érdeke, hogy egy áttekinthető cégadatbázist tudjon kínálni a felhasználóinak, amit azzal segít elő, hogy a keresések során kiemelt helyen jeleníti meg a közelünkben lévő vállalkozásokat. A Google térképen való megjelenést és a keresőben megjelenő helyi találatok ugyan külön szempontok szerint rangsorolja a kereső, azonban a Google Cégem regisztráció mindenképpen hat az eredményekre.

Linkek

A leghangsúlyosabban a tényező a keresőoptimalizálás során a linkhálózat. Ez alapján képes a kereső feltérképezni azt, hogy egy weboldalhoz miként is viszonyul a világ. Az oldalunkra mutató linkek egyrészt azt hivatottak bemutatni a keresőnek, hogy milyen témákban létezik elismert tartalmunk, de fontos szempont a weboldal mögött álló cég lokalizációjának meghatározásában is.

Tehát ha egy weboldalra sok Debrecenhez köthető weboldal hivatkozik, az a keresőt megerősíti abban, hogy egy Debrecen környékén keresést végző felhasználónak, aki a cég profiljához kapcsolódó témában keres, hasznos infót szolgáltathat a weboldal.

Helyi keresőoptimalizálás során tehát érdemes a helyi cégeket felkeresni, illetve a helyi magazinokban, híroldalakon mejelentetni érdekes, hasznos vagy szórakoztató tartalmat.

Strukturált adatok

Kevésbé elterjedt, viszont egyre inkább előtérbe kerülő eljárás a Google által támogatott strukturált adatok használata. Ezek olyan a forráskód szintjén létező jelölések, melyek a szemantikus webet hivatottak megvalósítani, azaz egységes strukturált formát adnak a weboldalhoz, ahol címkékkel jelöljük, meg hogy melyik információ mi is pontosan.

A címadatok például nagyon könnyen átalakíthatóak, a megjelenés változtatása nélkül, a weboldalon. Használhatunk különböző jelöléseket is de különösen hasznos lehet a helyi keresőoptimalizálás során a LocalBusiness jelöléseinek használata >> http://schema.org/LocalBusiness

Viselkedés

Egyre több elemzés arra utal, hogy a Google keresője jelentős hangsúlyt fektet a felhasználói viselkedésre. Ez alatt azt értjük, hogy a weboldalon eltöltött idő, a megtekintett oldalak száma, mind-mind jelentős fatort jelenthet.

Ha ehhez hozzátesszük, hogy a Debreceni tartózkodással azonosított felhasználókat egyedileg is azonosítani képes a Google, valószínűleg jelzést jelent számára az is, ha sok helyi lakos nézi meg az oldalunkat.

Ha belegondolunk ezt nem nehéz kivitelezni, hiszen egy helyi témában megjelent anyagot elsősorban helyi lakosok fognak elolvasni.

Közösségi tevékenységek

Hasonló elv alapján a Facebook és más közösségi hálózatok tevékenységei is hatnak a SEO eredményeire. Tudjuk ugyanis, hogy a Google megfigyeli ezeket a hálózatokat. Ezért törekedjünk arra, hogy a Facebook-on is hagyjunk számára jelzéseket, helyi lakosok kedvelései, megosztásai által.

Mire kell figyelni?

A leggyakoribb problémák, amelyek a helyi keresőoptimalizálás során problémát okozhatnak általában triviális dolgok. Az elírt vagy nem tejes címek, a rossz kategóriába sorolás a Google Cégem felületén mind rontják a helyi pozíciókat.

Fontos tehát hogy erősítsük helyi jelzéseket, és ügyeljünk rá hogy a Google tudomást is szerezzen azokról.

További hasznos tippekről itt olvashat: https://www.kulcsszo.hu/keresooptimalizalas-tippek/helyi-keresooptimalizalas-lepesrol-lepesre/







hirdetés