Bezsebeljük a versenykilométereket Fehérváron

Bezsebeljük a versenykilométereket Fehérváron
Miskolcon szuper raliztak, Bükfürdőt sajnos ki kellett hagyniuk, de Székesfehérváron már újra elrajtolhatnak Kurtos Robiék. A Mitsubishi „betegségét”orvosolták, tehát már csak egy tesztelésre, és azt követően sok szerencsére van szüksége a rali duónak, hogy eredményesen zárják a hétvégét.

Mi történt veletek Robi a Miskolc Rallye óta, illetve a Micuval?

Miskolcon indultunk sajnos utoljára, amit végül be tudtunk fejezni, de voltak azért gondjaink menet közben. Azóta megoldódott a rejtély. A gondot a vezetékelés okozta, ami cserélve lett, és remélhetőleg más most már nem jön elő.

Újdonság lesz számotokra a Székesfehérvár Rallye, vagy ismeritek a pályákat?

Talán vannak olyan gyorsok, amiket ismerek, de úgy összességében újdonság lesz tényleg. Így hogy egyik nap murva, a másik aszfalt, ez is új számunkra, és ehhez még azt is figyelembe kell majd vennünk, hogy a jól megszokott navigátoromat, Bagó Lacit mellőznöm kell egy verseny erejéig. Úgyhogy egy „beugrós” navigátorral csapunk bele a hétvégébe, Kovács Zolival, aki már számtalanszor navigált, tehát tudja, miről van szó.

Tesztelésre volt lehetőségetek, vagy ez majd ott fog eldőlni, hogy alakulnak a dolgok a szűkös időterv miatt?

– Sajnos nem volt időm tesztelni, aminek egyáltalán nem örülünk, de amennyiben az idő engedi, úgy részt fogunk venni a hivatalos teszten. Nagy szükségünk lenne rá, de elsődlegesen arra fogunk koncentrálni, hogy a pályákat legalább háromszor bejárjuk, és aztán jöhet a teszt. Most ez a fő szempont számunkra.

Számítotok arra, hogy lehetnek fennakadások az első nap után a murváról aszfaltra való visszaépítést követően?

– Igen. Mindenképpen benne van a pakliban. Fordítva jobban el tudtuk volna képzelni, de nagyon gyorsan alkalmazkodunk a helyzethez, úgyhogy meg fogjuk oldani. Mivel csak egy nap a murva, így talán nem fog annyira elkopni az autó sem, mint mikor dupla ennyi gyorsaságin kell autózni. Szeretjük az újdonságokat, és ezzel is meg fogunk birkózni.

Mik a tervek, elvárások, remények a hétvégével kapcsolatban?

– Nagyon óvatosan fogunk kezdeni ez biztos, és talán menet közben is megfontoltabbak leszünk, mint máskor, mert azért igazából nem nagyon mentem még az autóval murván. Most próbálgatjuk majd a szárnyainkat, és remélhetőleg jól együtt tudunk majd működni a Micuval, és Zolival is. Egy célba érésnek már mindenképpen örülni fogunk, és a bezsebelt versenykilométereknek, mert ez a legfontosabb számunkra jelenleg.

Köszönjük a támogatást:

Olajszer-Tech Kft.; Omega Transz Kft.; Foam-System Kft.; Újszőlőskert Kft.; Fa-Forg-Tech Hungária Kft.; Katica Vendégház, Viadukt Mérnöki Kft.; Zemplén-Tölgy Kft.; Karádi Rendszerház Kft.; Korloy Inc. Cutting Tools , BMP Profi Kft.; IPG Infopress Group; Targo Trans Kft.; Classic Truck & Bus Kft.; KZ Invest Kft.; Agria Szerszám Kft.;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Jákób Dániel








hirdetés