Bekebelezte a nagy a nagyot?

Bekebelezte a nagy a nagyot?
Magyarországon több elemzés szerint is nagyjából felére esett vissza az új autók értékesítése a korábbi évekhez. A változó körülmények között, az elsődleges cél a gazdasági stabilitás megteremtése és folyamatosan alkalmazkodni a megváltozott piaci körülményekhez.

Szabolcs-Szatmár-Bereg megye két értékesítési pontján Opel, Chevrolet, Saab, G2 márkák értékesítésével és szervizelésével foglalkozó Csősz Cégcsoport és a megye szintén két pontján, Skoda, Volkswagen, Weltauto márkák étékesítésével és szervizelésével, valamint Audi szervizzel foglalkozó Platán Autóház tulajdonosai, ezért úgy döntöttek, hogy összevonják, ésszerűsítik tevékenységeiket. A Csősz Kft. megvásárolta a Platán Autóházat.

Ezzel az együttműködéssel a két cég költséghatékonyabb üzemeltetést tud elérni, amivel a meglévő ügyfeleit magasabb szintű kiszolgálásban tudja részesíteni.

A piaci elemzők már régóta hangoztatják, hogy a válság alatt valószínűleg fúziók révén újabb nagy konszernek jönnek létre.

Fontos gesztusnak kell tekinteni ugyanakkor az eddig kiszivárgott részleteket mely azt sejteti, a két cég egyenrangú partnernek tekinti a másikat. Ez érthető is, hiszen a megvásárolt Platán Autóház, és az általa forgalmazott európai  piacvezető Volkswagen csak 8%-ot vesztett az értékesítési számából, és két márkája idén vezeti az értékesítési adatokat,  míg a kilábalóban lévő GM márkái is benne vannak az értékesítési top 5-ben.

Az egyesülés során a cégcsoport a megyében 6 ponton, 3 márkakereskedéssel, közel 50 ezer saját ügyféllel, 8 márkával, közel 100 szakemberrel és tucatnyi partnerrel folytatja tevékenységét. Így a vállalatcsoport az egyik legjelentősebb több értékesítési csatornával rendelkező autóértékesítő hálózat lesz a térségben. A cél, nem kevés: 40% piaci részesedés a megyei autó piacon.

Az átalakulást, és annak fizikai következményeit nyomon követhetik a www.atalakulunk.hu  weboldalon is .








hirdetés