Az olvasó kérdez – Mit gondolnak a DKV-nál, miért használja az ember a tömegközlekedést?

Az olvasó kérdez – Mit gondolnak a DKV-nál, miért használja az ember a tömegközlekedést?
 Általában munkába, iskolába, óvodába szeretnének eljutni az emberek, időre. Én a 19-es buszt használom nap mint nap (sajnos), de nem egyszer kimarad. Minap is!

10:08 órakor kellene a Szoboszlói úti általános iskolához érjen. Az én munkaidőm 10:30-kor kezdődik, a Csokonai Színháznál szállok le. 10:02-kor a megállóban voltam. Úgy számolom, ennyi idő elég, hogy beérjek. Hát igen! Ha jön a busz. 10 óra 20 perckor úgy gondoltam, elindulok, mert el fogok késni. A Széchenyi utcai megállóban ért utol a busz, igen igen, a 19-es! Kérdem én, ez most a hány órai? Mert a következőnek 10:28-kor kellett volna a Szoboszlói úton lennie. Így hogy lehet megtervezni valamit? Nem egyszer várom 16 óra után a buszt a színháznál, és nem jön. Ilyenkor általában az óvodába sietek a gyerekemért, igazán semmi különös, ráérek, ugye.

A sofőröket inkább nem is jellemezném. Azt képzelik magukról, hogy bármit megtehetnek, az udvariasság nem kenyerük, többször volt már, hogy elestünk többen a buszon fékezés miatt, semmi reakció…

Több mint egy éve írtam egy levelet a DKV-nak, akkor az volt a válasz, hogy a 2-es villamos miatt van az egész! Nem tudom, hol épül 2-es villamos a Tócóskert és a Szoboszlói út között.

Igazán türelmes és kedves ember vagyok; de ez egy megbízhatatlan, kellemetlen társaság, amivel nem szívesen utazik az ember.

Név és cím a szerkesztőségben

 

Utasunk észrevételét köszönjük. Az esetet kivizsgáltuk, a GPS-adatok, valamint a járművezető kolléga napi jelentése alapján. A vizsgálat során megállapítottuk, hogy az említett napon és időpontban műszaki meghibásodás miatt járatkimaradás történt a 19-es vonalán. Autóbuszunk az előírt menetrendhez képest, sajnos csak 11 perces késéssel tudott elindulni. Mindezeken túl a városi közlekedés sajátosságai miatt néhány perces menetrendi késések sajnos előfordulhatnak.

Járművezetőink munkáját folyamatosan ellenőrizzük és hibás munkavégzés esetén a megfelelő szankciókat alkalmazzuk. Társaságunk komoly figyelmet fordít dolgozói megfelelő szintű képzésére. Az észrevétele alapján Társaságunk ismételten felhívta a járművezető kolléga figyelmét az udvarias munkavégzésre.

Az okozott kellemetlenségért elnézését kérjük és reméljük, hogy a jövőben megelégedéssel veszi igénybe közösségi közlekedési szolgáltatásainkat.

Csohány Andrea kommunikációs előadó, DKV Debreceni Közlekedési Zrt.



A kommentelés opció, a jó magaviselet kötelező! Moderációs elveinket itt olvashatja .