2019.10.18. 18:43
Jelentősen javult a ferihegyi repülőtér megítélése
A nyári időszakban végzett felmérés szerint az utasok egyre elégedettebbek – közölte a Budapest Airport pénteken
Budapest, 2019. március 26. Légi utasok sokasága vár jegykezelésre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülõtér 2b termináljának indulási csarnokában hétköznap délidõben. MTVA/Bizományosi: Jászai Csaba *************************** Kedves Felhasználó! Ez a fotó nem a Duna Médiaszolgáltató Zrt./MTI által készített és kiadott fényképfelvétel, így harmadik személy által támasztott bárminemû különösen szerzõi jogi, szomszédos jogi és személyiségi jogi igényért a fotó készítõje közvetlenül maga áll helyt, az MTVA felelõssége e körben kizárt.
Forrás: MTI / MTVA / Bizományosi
Fotó: Jászai Csaba
A világszerte több mint 700 repülőtéren egységes módszertannal végzett kutatás eredménye szerint az előző év azonos időszakához képest jelentős mértékben, 5-ös skálán
3,66 pontról 3,83 pontra emelkedett a budapesti repülőtér utaselégedettségi mutatója.
A megkérdezett utasok 37 különböző szempont alapján értékelik az őket leginkább érintő szolgáltatásokat, az általános repülőtéri légkörtől kezdve a tisztaságon át, a kötelező ellenőrzések gördülékenységéig.
Az utasok visszajelzése alapján a Budapest Airport közelmúltban elvégzett fejlesztései láthatóan javítottak a szolgáltatások minőségén. A rekord nyári forgalom mellett is
rövidült az utasfelvételnél a várakozási idő, és jelentős mértékű fejlődést tapasztaltak az utasok a biztonsági ellenőrzéssel töltött idő esetében.
A check-in folyamatának gördülékenységét elősegítő fejlesztések között
a repülőtér idén elindította a korai utasfelvételt és az önkiszolgáló poggyászfeladást is.
A biztonsági ellenőrzésnél jelentős kapacitásbővítés zajlott le, és egy sor, az utasok számára látható és nem látható fejlesztéssel sikerült gyorsítani az ellenőrzés folyamatát, így
a várakozási idő még csúcsidőben is átlagosan 10 perc alatt marad.
Szintén kevesebb időt töltenek az utasok az útlevél-ellenőrzésnél,
a mosdók és a terminál tisztaságát pedig kiugróan jobbra értékelték,
mint a tavalyi év azonos időszakában. Fontos visszajelzés ugyanakkor az is, hogy az utasok továbbra is a parkolási lehetőségeket tartják a leginkább fejlesztendő területnek – olvasható a közleményben.
Borítókép: Légi utasok sokasága vár jegykezelésre a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2b termináljának indulási csarnokában hétköznap délidőben.