Az információ pénz; egy logisztikus csak tudja…

Fülöp Zsolt
Fülöp Zsolt - © Fotó: Matey István
Debrecen – A Trans-Sped cégcsoport igazgatója hálás azért, hogy a Napló Top 100 Klub tagja lehet.

Fülöp Zsolt még soha nem tette fel magának a kérdést, hogy miért fontosak (ha fontosak) számára a helyi hírek, mégsem jön zavarba, amikor előhozakodunk a felvetéssel. „Szokták mondani, hogy az információ pénz, egy logisztikus pedig ezt mindennél jobban tudja; legyen az egy hirdetés a Hajdú Online-on vagy egy gazdasági témájú elemző írás a Hajdú-bihari Naplóban, a tudatalattimban elraktározom, gondolván, egyszer talán még jól jöhet. Lehet, hogy nem ott és akkor, amikor éppen találkozom vele, de (miként volt is rá példa) egy későbbi döntés megalapozásában szerepe lehet” – fogalmazott a Trans-Sped cégcsoport ügyvezető igazgatója, akinek meg­győződése, hogy minél több információja van a piacról egy vállalatvezetőnek, annál megalapozottabb döntésekre képes. – Van annak már vagy negyven éve! Huszonéves fiatalemberként lettem az újság rendszeres olvasója, onnantól, hogy elkezdtem élénkebben érdeklődni a megye, az ország és a világ dolgai iránt – válaszolta arra a kérdésünkre, hogy mióta rendszeres olvasója a Naplónak.

Egy pályán játszanak

Mivel „régi motoros már a szakmában”, arra se nagyon kell kapacitálni, hogy a lapunkhoz kötődő egy-két személyes élménye eszébe jusson. „A Napló TOP 100 Klub tipikusan egy olyan kezdeményezés, ahová az első időben talán még csak kíváncsiságból mentek el a topmenedzserek, mára azonban ranggá vált a klubtagság. Itt olyan emberekkel találkozhatom rendszeresen, akikkel bár nagyrészt „egy pályán játszunk”, személyesen mégis ritkán futunk össze, nem beszélve a nemzetközi hírű előadókról (Surányi Györgytől Chikán Attilán át Bod-Péter Ákosig), akikért Budapestig kellene elutaznunk. A Napló viszont a helyünkbe hozza őket, amiért tényleg nagyon hálásak vagyunk” – mondta Fülöp Zsolt.

HBN








hirdetés