Az első helyről rossz kiesni

Az első helyről rossz kiesni
Az Iseum Rally előtt kétesélyes volt Hodosi Gábor és Holló Barnabás indulása a futamon, de végül összehozták. Határozott célokkal érkeztek a versenyre, ahonnan viszont sajnos egyáltalán nem úgy távoztak, ahogy szerették volna.


Kicsit fáradtan, de mégis jókedvvel jártátok a pályát, és bíztatok a legjobbakban. Milyennek éreztétek a szakaszokat?

– Mint általában, most is úgy érkeztünk, hogy beestünk a pályabejárásra, mert nem tudtuk, hogy kész lesz-e az autó vagy sem. De csütörtökön mindentől függetlenül útra keltünk Gabóval, és lebeszéltük a srácokkal, hogy szombaton jönnek a géppel utánunk. Így is volt minden. Hibátlanul felírtuk a gyorsokat, amik amúgy sem voltak idegenek számunkra, és vártuk, hogy elrajtolhassunk. Amit még ennél is jobban vártunk, az az, hogy lássuk majd a célt is. Nem így lett.

Az első napon, szombaton minden oké volt. Mi történt vasárnap az autóval?

– Szombaton a három kiírt szakaszból egy etap lett, de a másik kettőn nagyon jól éreztük magunkat. Meg hát igazából, míg versenyben voltunk, minden remekül ment, az autó is, Gabó is topon volt, meg én is. Ez az eredményünkön is meglátszott, mert végig kategória első időket autóztunk, és ez azért adja menet közben nekünk a lendületet. Aztán a második napon még reggel ugyanúgy minden happy volt a koránkelés ellenére. A baj csak ezután jött. A negyedik és az ötödik gyorson mentünk ismét egy első időt, de az ötödik szakaszról már éppen csak hogy lejöttünk, és furcsa hangja lett a Ladának. Etapon belelestünk, és tudtuk, hogy ismét nagy a probléma az autóval. Eltört a motorban a láncfeszítő, és nem szándékoztunk több anyagi kárt okozni a motorban, ezért ismét feladtuk a harcot. Nem kellemes kiesni az első helyről.

Akkor most Husi ismét tornázik azon, hogy minél hamarabb kész legyen a Zsiguli Székesfehérvár előtt?

– Ahogy hazaértünk Hús neki is állt tényleg az autónak, és azóta már meg is gyógyította a kocsit. Mindenesetre jobban jártunk, hogy kiálltunk, mert így nem lett más gond vele. Az autó tehát igazából már most versenyképes, de úgy határoztunk, hogy nem megyünk most pár versenyen. Székesfehérváron amúgy sem akartuk, mert tavaly sem élveztük, és lebombázta a rossz minőségű murva az autót. Illetve úgy döntöttünk, hogy a büdzsé most az autó felújításai miatt csak kisebb futamokat tesz lehetővé.

Akkor legközelebb hol láthatják a Lada fanok, hogy csapatjátok neki Gabóval?

– Nem azt mondtuk, hogy el fogunk tűnni végleg, csak azt, hogy más versenyhelyszínekkel is szemezgetünk. Mint mondtam inkább maradnak a kisebb futamok, valamint nagy álmunk idén elmenni a Rallylegendre. Most leginkább erre gyúrunk majd, na meg Kassára. De menet közben tudatjuk merre hány méter.

Reklámpartnereink:

Expert Training Kft.; Nord Frank Kft.; AutoCarma Kft.; Prime Energie Kft.; Metál Inox Kft.; Tipp Plusz Kft.; Schönherz Informatikai Stúdió Kft.; Schönherz Iskolaszövetkezet; Terrex Kft.; Elektron-Co Kft.; MAN Szerviz; Imre Gábor Kft., Mester-Építő Kft.; B-Safety Bt.; Hesztia Debrecen Tűzvédelmi és Biztonságtechnikai Kft.; Albert Tűzvédelmi Csoport Kft.; Akku 96 Kft.;

 

Szöveg: Tiba Anita

Fotó: Boros Gyula








hirdetés