Akadozott a hatalmas roham miatt az új Star Wars-film jegyelővétele

Akadozott a hatalmas roham miatt az új Star Wars-film jegyelővétele
Budapest/London – Akadozott a jegyelővétel a december 18-ától a mozikba kerülő Star Wars: Az ébredő Erő című filmre.

A BBC a honlapján arról írt, hogy a brit Odeon- és Picturehouse-mozilánc online jegyelővétele hétfőn egy ideig akadozott, mivel a hatalmas érdeklődés miatt összeomlott a jegyeladás. A Vue brit mozihálózat szóvivője azonban azt mondta, hogy nézőik gond nélkül vásárolhatnak náluk online, és 90 perc alatt tízezer jegyet adtak el a hetedik Star Wars-epizódra, az utóbbi évek legjobban várt filmjére.

A J. J. Abrams rendezésében készült produkcióban újra látható a régi szereposztásból Harrison Ford, Mark Hamill és Carrie Fisher is. Nyár végén Lawrence Kashdan forgatókönyvíró elmondta, hogy az új epizódból kiderül majd, mi történt az elmúlt harminc év alatt, A jedi visszatér óta Luke Skywalkerrel és barátaival. Abrams pedig annyit árult el filmjéről, hogy a galaxisban továbbra sincs béke, a Birodalom hamvaiból egy új rend emelkedik fel, de szerveződik az ellenállás.

A film iránti felfokozott érdeklődést jelzi, hogy áprilisban megjelent második előzetesét több mint 64 millióan nézték meg a YouTube-on. A produkció új beharangozó videója a New York Giants és a Philadelphia Eagles hétfő esti meccsének félidejében debütál az Egyesült Államokban. A Star Wars: Az ébredő Erő hivatalos plakátja már látható az interneten, a képen több fontos szereplő feltűnik: az újak közül Daisy Ridley és John Boyega mellett a régi stábból Ford, Fisher és Chewbacca is.

A Forum Hungary, a film forgalmazójának tájékoztatása szerint a magyar mozikban hétfőn 9 órától kezdődött a jegyelővétel.

A magyar Cinema City hétfőn Facebook-oldalán nyugtatta meg az aggódó Csillagok háborúja-rajongókat, hogy “minden moziban, ahogy telnek a termek, újabb előadásokat nyitnak” a premier napjától kezdve. A vállalat ugyanis korábban arról számolt be, hogy a szerverek nehezen tudják kezelni az “extra túlterhelést”, ugyanis “eddig nem látott számú érdeklődő rohamozta meg egy időben a weboldalunkat, hogy jegyet vásároljon a filmre”.

– MTI –








hirdetés