Hell 22. Miskolc Rally – A tartalékok előcsalogatása

Akt.:
Hell 22. Miskolc Rally – A tartalékok előcsalogatása
© Fotó: Rally Feeling 
Debrecen – A Miskolc Ralin lesz teendője a debreceni kirendeltségű Bakó Rally Teamben versenyző Gyuriczky Zsoltnak és Pintér „Pinjoe” Szilviának, hogy jó helyen végezzenek, mert nem ismerik a pályákat. Ennek ellenére nem csüggednek, megpróbálja Zsolti majd nyomni neki, és reméli, nem aktivizálja magát az a fránya stop gomb az első gyors után.

Minden oké a műholdakkal, és tűkön ülve várjátok a Miskolc Ralit?

– Komolyan mondom, hogy az egri versenyt amennyire nem vártam, ezt most annál inkább. A rajtszámommal is elégedett vagyok, úgy néz ki ez lesz a szerencseszámunk, a 219-es. Már több versenyen is ezt kaptuk, valami oka csak van. Le sem kellett volna szedni a Citroenről, ha hamarabb tudjuk. J A műholdakról meg csak annyit, hogy azok úgy eltűntek, hogy csak naaa. Bízom benne, hogy most nem lesznek megkülönböztetések és mindenki egyenlő eséllyel versenyzik majd. Bevallom, hogy a mai napig birizgálja a csőrömet ez a „tömeges etap elhagyás” téma és a „kivételezős büntetések kiosztása”, csak sajnos nem volt időm még megírni a levelemet az illetékesek felé. De ami késik, az nem múlik. Viszont tegnap kaptam a tájékoztatást, hogy pályabejáráson nem lesz kötelező a GPS, versenyen pedig ingyenes lesz. Erre csak azt tudom mondani, hogy naaa végre, egy költséggel kevesebb, ami az elmúlt versenyen bebizonyosodott, hogy felesleges kiadás volt a bérleti díja.

Megígéred, hogy most nem csak az első gyorson nyomod neki, mint süket a csengőt?

– Persze, hogy megígérem. Én mindig úgy tervezem, hogy úgy fogok menni, mint az állat. Aztán valahol van bennem egy stop gomb – talán az, hogy mindenkit hazavárnak – ami aktivizálja magát, és a második gyorstól, ha nem is kirándulós-nézegetős, de visszafogottabb tempót diktálok magamnak. Akkor is, ha a navigátorom lökdösne, hogy adjam neki, mert indokolatlan a belassulós fokozat. J Összekapom kicsit magam és észben fogom tartani, hogy a jobb láb a gázon…

Skodás időkből rémlenek ezek a miskolci szakaszok?

– Hát úgy mondanám, hogy hallottam már hírét. Kanyar-kanyar hátán, ott a gázzal azért okosan kell bánni. Tehát a válaszom nem. Vagyis lehet, hogy Sáta-Sáta megvolt egyszer, de erre ne használjuk nagyképűen az „ismerem” szót. Csak kapunk tán egy jó térképet hozzá. Amúgy Magyarországon vannak ezek a gyorsok? J Majd pályabejáráson kivesézzük a szakaszokat, aztán elmondhatom, hogy mentem már rajta.

Tizenhárom ellenfeletek lesz Rali2 A6-ban. Mit gondolsz, hol fogtok végezni?

– Borítékolni nem szeretném, de jó lenne az első ötben ott villogni majd. Tudjuk, hogy sok van még a Citroenben és bennünk is, csak valahogy elő kellene csalogatni. Erre törekszünk. Amire szükségünk van, az a versenykilométerek gyűjtése és a számunkra új pályák jó feldolgozása. Amikor majd minden összeáll, akkor talán felállhatunk majd a dobogóra. Addig meg jó nekünk az a múltkori ötödik (hatodik) hely.

– Tiba Anita –



További hírek a Sport kategóriából






hirdetés