A Szigeten debütál a Viber fesztiválújítása

Budapest – A jövő fesztiválkommunikációs megoldásaival készül a negyedszázados Sziget és a Viber.

Új, izgalmas kalandot ígér minden fesztiválozónak a Sziget és a Viber tavaly indult partnersége: a Viber Mission: Szitizen. A Szigetre látogatók nemcsak az új, felhasználóbarát Viber-funkciókat, a fesztivál programjához kapcsolódó értesítéseket és hasznos információkat élvezhetik, de a legfontosabb fesztiválhírek már a Sziget hivatalos Viber nyilvános fiókján is elérhetők. Idén először a rajongók különböző kihívásokat is teljesíthetnek a Viberen keresztül, amivel VIP élményt, valamint sok egyéb fesztiválajándékot nyerhetnek – utóbbiak csak a Viber Mission: Szitizen játék nyertes csapatai számára lesznek elérhetők. A játékban már közel 250 csapat verseng a világ minden pontjáról – főként európai országokból, de például Ausztráliából, Egyiptomból és Afganisztánból is. A zenerajongók emellett egy vadonatúj, exkluzív, ingyenes Sziget-matricacsomagot is letölthetnek a Viberen június végétől. A Viber-matricák népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint a Sziget tavalyi matricacsomagjának 4 millió letöltése és 10 milliós megosztása.

Lesz csevegőrobot is

A jövő fesztiválkommunikációja, illetve a különleges fesztiválélmény másik eszköze „David”, a Sziget Viberen elérhető csevegőrobotja. Ő nemcsak a bulihangulatot közvetíti, de képes válaszolni a szigetlakók leggyakrabban feltett kérdéseire is, akár az esemény előtt, akár a rendezvény idején. A Szitizen-mozgalom fő partnereként a Viber minden fesztiválozó számára egyedi fesztiválélményt ígér a kényelmes, kifejező, gyors és tartalomgazdag, kétirányú kommunikációval, kihívásokkal, nyereményjátékokkal.

ÉKN








hirdetés