A magyar származású Zoltán István a Transzhumanista Párt színeiben indul az amerikai elnökválasztáson

Zoltán István
Zoltán István - © Fotó: techinsider.io
London – A technológia felsőbbrendűségét, az emberi agy és test tökéletesítésének jelentőségét hirdető Transzhumanista Párt színeiben indul az amerikai elnökválasztáson a National Geographic című folyóirat magyar származású, egykori újságírója, Zoltán István – derül ki a BBC vele készített interjújából.

A magyar bevándorló családból származó férfi maga az “amerikai álom” megtestesülése: fehér bőrű, magas, kisportolt, egészséges, szőke, kék szemű – írja Tim Maugham, a BBC riportere.

Az amerikai média leginkább a demokraták és a republikánusok közti szócsaták rezdüléseit követi, a magyar származású politikus azonban a szó szoros értelmében színt visz a választási kampányba. Egy sárga iskolabuszból átalakított, a halhatatlanság buszának nevezett, “kerekeken gördülő koporsóval” járja az Egyesült Államokat azzal a céllal, hogy minél több támogatót szerezzen a Transzhumanista Párt által képviselt gondolatoknak. Hitük szerint a technológiai fejlődés elhozza az emberi szellem és az emberi test olyan átalakulását, amely tökéletességével legyőzi a halált is.


Fotó: bbc.com / Zoltán István Fotó: bbc.com / Zoltán István ©

Mint Zoltán István a BBC munkatársának elmondta, a National Geographic munkatársaként egy környezetvédelmi riporton dolgozva jutott el Vietnamba, ahol csupán kísérője lélekjelenléte mentette meg attól, hogy rálépjen egy taposóaknára, amely darabokra tépte volna. Akkor határozta el, hogy minden erejével küzd a halál, a pusztulás ellen, saját maga, szerettei és hazája érdekében.

Zoltán Istán gyűlöli a háborút, és minden módon küzdeni kíván ellene. A technológia mindenek felettiségét hirdeti, hangoztatva, hogy az emberek munkáját folyamatosan átveszik majd a robotok, egy-két évtizeden belül ez teljesen nyilvánvalóvá válik majd. Mint mondta, nem volna ellenére az sem, ha az Egyesült Államok vezetése egyszer a jövőben egy mesterséges intelligencia kezébe kerülne…

– MTI –








hirdetés