A három „legforróbb” adat, amit máris tudnak rólad!

Illusztráció
Illusztráció - © Fotó: Carsten/Three Lions/Getty Images
Debrecen – A pénztárcát már szinte össze sem lehet zárni a rengeteg törzsvásárlói, klub és pontgyűjtő plasztikok miatt, amelyeket szép szorgosan begyűjtöttünk. Pedig ezzel elsősorban az üzlet nyer, nem pedig a vásárló. A három „legforróbb” adat, amit máris tudnak rólad!

1. Hol laksz/milyen messze az adott áruháztól? Ha lakhelyünket kombinálják vásárlásainkkal, máris indulhat a más cégekkel közös, környékre szabott marketingakció.

2. Hány éves vagy és mi a csalási állapotod? Ebből az adatból könnyen következtetnek, hogy többségében milyen termékeket vásárolsz. Például anyukaként nagy valószínűséggel nem az akciós vodkát keressük az üzletben, hanem a pelenkát, vagy a bébiételt. Éppen ezért ha a kereskedő összeveti az adatokat, hogy többségében milyen korúak és milyen családi állapotúak vásárolnak az üzletben, az akciókkal nagyobb forgalmat generálhat.

3. Mi az, amit rendszeresen vásárolsz? Veled is előfordult már olyan, hogy hirdetőújságot kaptál a postaládádba, amely tele volt azokkal az akciós termékekkel, amelyeket te szoktál vásárolni? Nem véletlen…

HBN








hirdetés