A fogyasztóvédelem a Torkos Csütörtökről

Debrecen – Érdemes a kiválasztott étteremben előzetesen időpontot, és asztalt is foglalni.


A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság felhívja az esemény iránt érdeklődők figyelmét néhány olyan aspektusra, amire érdemes odafigyelni az akcióban való részvétel kapcsán.

Ha valami gyanús…

Ha a vendéglátás során olyan kereskedői magatartást tapasztalnak, mely az akció feltételeivel ellentétes, valamint felmerül a megtévesztés gyanúja a részvétel kapcsán, akkor a helyszínen jelezzék problémájukat Ha azt azonnal nem rendezik, úgy a vendéglátó egységben található vásárlók könyvébe jegyezzék be panaszukat. Erre a vállalkozásnak 30 napon belül, írásban, érdemben kell válaszolnia. Ha ezt megszegi, a panaszkezelés megsértése miatt fogyasztóvédelmi eljárás kezdeményezhető ellenük. Amennyiben fogyasztásukról nem, vagy csak hiányos tartalmú számlát kaptak, úgy bejelentéssel élhetnek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé. Milyen problémákkal találkozhatnak a fogyasztók? Az akció részvételi feltételei szerint, az 50 százalék kedvezmény nem csak az ételekre, hanem az alkoholmentes italokra is vonatkozik. Ha az étterem az alkoholmentes italokat ennek ellenére kizárja a kedvezményből, megszegi a részvétel feltételeit.

HBN



További hírek a Gazdaság kategóriából






hirdetés