A bejgli is készülhet cukor nélkül, édesítőkkel!

Akt.:
A bejgli is készülhet cukor nélkül, édesítőkkel!
© Fotó: Racskó Tibor
​Debrecen – Dr. Gajdács Ágnes obezitológus szakértő tanácsai.

Ha bejgliről beszélünk, inkább a töltelék domináljon és ne a tészta vagy a cukor! Fontos a mértékletesség: mivel az olajos magvaknak (dió, mák) magas a kalóriatartalma, maximum napi egy-két nagyon vékony szelet bejglit fogyasszunk!

– A cukrot vagy teljesen hagyjuk ki belőle, vagy helyettesítsük pl. sztíviával, kevés kókuszvirág-cukorral, nyírfacukorral, vagy eritrittel, így megtakaríthatunk néhány kalóriát!

– Édesítőszerek helyett használhatunk néhány szem datolyát vagy magas kakaótartalmú csokoládét apróra vágva!

– A klasszikus karácsonyi fűszerek is jó szolgálatot tesznek, pl. a fahéj, vanília, szerecsendió, szegfűszeg, kardamom növelik az édes íz érzetet, miközben nem tartalmaznak kalóriát.



0Hozzászólás

Herzlichen Dank für Ihren Kommentar - dieser wird nach einer Prüfung von uns freigeschaltet. Beachten Sie, dass dies gerade an Wochenenden etwas länger dauern kann. Kommentare von registrierten Usern werden sofort freigeschaltet - hier registrieren!

Még 1000 karakter






hirdetés