Úszógumigyilkos edzésterv – 5 centit lefaraghatsz!

Úszógumigyilkos edzésterv – 5 centit lefaraghatsz!
A has formálása nehéz feladat, célzott, erőteljes gyakorlatainkkal azonban rövid idő alatt sikerülhet.

Kevés azon szerencsés nők száma, akik ne szembesülnének életük során a hasra hízás problémájával.

Az úszógumi az egyik leggyakoribb szereplője a nehezen kordában tartható testtájak listájának, így azért is érdemes foglalkozni vele, nehogy súlyosabb legyen az itt jelentkező túlsúly mértéke. Edzéstervünkkel formába hozhatod magad!

Fontos!

A sérülések elkerülése érdekében kezdd, illetve zárd a gyakorlatsort óvatos bemelegítéssel. Végezz lassú nyak-, váll-, derék- és karkörzéseket. Lábaid bemelegítéséhez végezz nyújtásokat. Ha ízületi, gerinc-, csont-, szív- vagy érrendszeri problémáid, illetve egyéb nehézségeid vannak, melyek akadályozhatnak az intenzívebb mozgásban, mielőtt belevágnál az edzéstervbe, kérd ki orvosod véleményét!

A cikk a www.femina.hu oldalon folytatódik